innovatie = co-creatie

Nieuwe ideeën, concepten, businessmodellen, diensten of producten ontwikkelen. Dat is wat het Bomondo Innovatielab voor jouw organisatie kan doen. Binnen ons speciaal gecreëerde team staat jouw doel centraal en bedenken we passende innovatieve oplossingen voor jou!

Innoveren. Veel organisaties willen het graag, maar er veel obstakels onderweg. Je hebt niet de juiste mensen, je komt er niet aan toe of het is lastig buiten de ingesleten patronen te denken. Een extern team is dan de oplossing. Zij worden nergens door gehinderd en kunnen buiten de kaders denken. Met een speciaal samengesteld team zorgen wij dat er een innovatieve oplossing komt voor jouw probleem.

Download onze brochure

Nadat je het onderstaande formulier hebt ingevuld ontvang je van ons een mailtje met een link naar de brochure.

Hoe we dat doen?

Wij geloven in buiten de kaders denken. Voor onze opdrachten voor het Bomondo innovatielab stellen we voor elke opdracht een speciaal projectteam samen. Een team dat bestaat uit ervaren ontwerpers en strategen, de jongere generatie vol enthousiasme en externe specialisten. Dit speciaal samengestelde team werkt onder andere aan de hand van de Design Thinking methode. Het is een unieke methode waar de klant centraal staat. Bedrijven als AirBnB, Apple, Bacardi, Coolblue en Instagram werken ook al jaren via deze methode. Niet zomaar de minste dus.

Onze manier

De Design Thinking methode werkt volgens een vastgestelde volgorde. Op de Bomondomanier betekent dat dat we eerst bij je langskomen voor een intake. Zo stellen we de uitdaging vast en leren we jullie bedrijf kennen. Vervolgens gaat het team aan de slag! We doen onderzoek naar de doelgroep, ontwikkelingen en trends en definiëren aan de hand daarvan het vraagstuk. Daarna gaan onze radars draaien om met elkaar zoveel mogelijk ideeën te bedenken die we uiteindelijk in 5 concrete concepten aan jullie presenteren. Met Design Thinking op de Bomondomanier realiseer je op termijn een concurrentievoordeel: de belangrijkste reden om er vandaag in te investeren!

Empathie

Fase 1

Heb empathie. Wat is je doelgroep, wat zijn hun ervaringen en waar lopen ze tegenaan?

Definiëren

Fase 2

Definiëren. Aan de hand van de informatie die in fase 1 naar voren is gekomen, wordt het probleem gedefinieerd.

Ideeën genereren

Fase 3

Ideeën genereren. Het bedenken van zoveel mogelijk ideeën voor het gedefinieerde probleem. Uit tal van ideeën worden de beste geselecteerd.

Prototypes

Fase 4

Prototypes. De beste ideeën worden verder uitgewerkt en gevisualiseerd in concepten/prototypes.

Meer informatie sturen we je graag toe.

Meer informatie sturen we je graag toe.
Laat hier je gegevens achter en wij sturen het zo snel mogelijk naar je op!