
Klant
Grondelvaart Aldeboarn
Services
Corporate Identity
Online Marketing
Websites
Project
Branding
Team
Iris
Jildou
De Gondelvaart Aldeboarn is een begrip in Fryslân. Met jaarlijks meer dan 10.000 bezoekers is het zelfs een van de grootste culturele evenementen te water in de provincie. In het jubileumjaar 2015 namen wij de communicatiemiddelen grondig onder de loep.
Allereerst hebben we de kernwaarden van de Gondelvaart bepaald middels een creatieve sessie. Dit zijn de vijf begrippen die aan de basis staan van het Gondelvaart evenement.
Als verrijking van het logo en huisstijl hebben we drie patronen samengesteld uit elementen van het logo. De kleuren van het patroon zijn afgestemd op de kleuren van de afbeelding en wisselt elk jaar.
Hieronder een aantal middelen die door ons ontwikkeld zijn.
Verbonden
De belangrijkste kernwaarde; samenwerking in het dorp; alle buurten onderling; inzet van vrijwilligers; traditie.
Plezier
Zonder plezier is er geen Gondelvaart; plezier komt in alle facetten terug; genieten.
Verrassend
Mensen moet je blijven verrassen en komt terug in de kleine dingen van het evenement.
Creatief
Komt terug in veel facetten; ideeën voor de gondels; opzet programma; om ervoor te zorgen dat het publiek wordt verrast.
Laagdrempelig
Voor elk wat wils; voor iedereen toegankelijk.
Klant
Grondelvaart Aldeboarn
Services
Corporate Identity
Online Marketing
Websites
Project
Branding
Team
Iris
Jildou