consultancy

Je onderbouwde koers richting een kansrijke duurzame toekomst

Als je bij consultancy denkt aan een financiële analyse en advisering heb je natuurlijk gelijk. Maar wij gaan graag een paar stappen verder. We analyseren niet alleen financiële data, maar ook alle andere relevante gegevens. Ons Bomondo stappenplan is hierin leidend.

De techniek van het analyseren varieert uiteraard per klantbehoefte. Maar we hebben vele tools en experts tot onze beschikking. Van een locatieonderzoek-database waarmee we de marktpotentie in kunnen schatten per regio voor retailorganisaties tot social listening apps en IT-analyse-instrumenten.

Hoe doen we dat?

Door open te staan, te geloven, te ontdekken, begrijpen, vallen, opstaan, mee te denken, bewust te zijn, te visualiseren en te maken! Óp naar een kansrijk duurzame toekomst met het Bomondo stappenplan

Alles begint met luisteren zodat we meteen gevoel krijgen bij jouw specifieke droom of uitdaging. We inventariseren jouw uitdagingen, toekomstdromen en ambities.
Harde data zijn een essentieel onderdeel in onze aanpak. Daarom analyseren we de voor jouw uitdaging belangrijke big data van branches, sectoren, merkposities op social media, concurrentieposities, merksentimenten en alle andere relevante domeinen.
Met de data-analyse formuleren we de economische, maatschappelijke en duurzame positie van jouw organisatie en daarmee het vertrekpunt c.q. nulmeetpunt voor vervolgstappen.
Met de resultaten van de data-analyse en doelstellingen als basis formuleren we jouw strategische toekomstvisie. Binnen dit advies schetsen we de kansen voor jouw organisatie voor de middellange termijn.
Formuleren van het strategisch marketingcommunicatieplan. Dit plan heeft zowel harde als zachte data – wensen, dromen en verwachtingen – als fundament. Het omschrijft exact hoe jouw organisatie duurzame kansen kan verzilveren.
Realiseren van het strategisch marketingplan. Deze stap omvat onder meer het benoemen van de merkwaarden, de ontwikkeling of aanscherping van de positionering en identiteit.
Vertellen van verhalen gebaseerd op de gekozen marketingstrategie en communicatieconcept. Met vertellen bedoelen we vooral het op een zo effectief en aantrekkelijk mogelijke manier overbrengen van emotie en informatie, maar ook het faciliteren van dialoog.
Door het continu monitoren van de gerealiseerde aanpak optimaliseren we de kansen en maken we de cirkel rond: we luisteren naar de resultaten en sturen indien nodig bij.

consultancy

Flexibele teams

Niet elke klantvraag is gelijk. Daarom stellen we per project een eigen consultancyteam samen. Dit geldt trouwens ook voor de andere diensten die we aanbieden. Jouw duurzame uitdaging, wens of droom is leidend bij de samenstelling ervan.

consultancy

Expertise netwerk

Voor het samenstellen van onze consultancyteams putten we uit een rijk expertisenetwerk. En ook al staan deze door de wol geverfde professionals niet bij ons op de loonlijst, ze zijn allemaal zeer betrokken bij ons gedachtegoed. Samen met onze eigen mensen vormen ze een Bomondo consultancyteam.

consultancy

Dit levert bomondo consultancy je op

  • Een onderbouwd strategisch plan voor een kansrijke duurzame toekomst
  • Een onderscheidend merk met een actuele, heldere propositie
  • Een inspirerend organisatieklimaat waarin klant en medewerker toekomst zien
Wil je meer weten over marketing of meteen een afspraak plannen?
zet de stap

één klein stapje nog Kun jij je hier in vinden?
Sluit je bij ons aan!

bel 085 065 326 7