op weg naar de nieuwe toekomst – 19-05-2020

Business Company en Buro Andringa verder onder de naam Bomondo

Business Company en Buro Andringa zijn begin 2020 gefuseerd en gaan vanaf vandaag verder onder de naam Bomondo. De naam Bomondo verwijst naar de corporate ambitie van het ‘nieuwe’ marketingcommunicatiebureau: organisaties helpen bouwen aan een mooiere en rondere wereld waarin duurzaamheid, innovatie en vooruitgang sleutelbegrippen zijn.

Opdrachtgevers helpen hun unieke, onderscheidende meerwaarde te ontdekken en te benutten: dat is de belangrijkste belofte van Bomondo. Deze belofte wordt ingevuld met de diensten consultancy, branding en marketing en door het delen van kennis, ervaring en inzichten.

Overtuiging

“Wij geloven in sterke merken, duurzame ondernemers en lange klantrelaties”, aldus consultant/eigenaar Remco Voorn. “Met ons werk willen wij bijdragen aan een wereld waarin we in harmonie omgaan met elkaar en onze omgeving. Die wereld biedt volop kansen voor ondernemers en non-profit organisaties. Wij willen onze opdrachtgevers helpen bij het ontdekken en verzilveren van die kansen. Voor sommige opdrachtgevers doen we dit vanuit onze Business Company/Buro Andringa historie al meer dan 20 jaar”.

Strategie en creatie staan centraal in de cross mediale diensteverlening van Bomondo. Het bureau behoort tot de grotere bureaus in Noord-Nederland en werkt voor (internationale) merken zoals DAMEN Shipyards, Fokker, Friesland Campina, Plukon Food Group, Zijerveld Food en Zorggroep Liante.

Laagdrempeligheid, korte lijnen en openheid kenmerken het bureau: “Dat op onze klantenlijst indrukwekkende namen prijken is mooi natuurlijk”, aldus Voorn. “Dit heeft alles te maken met onze mentaliteit. Wij willen altijd het beste communicatieresultaat en dat bereik je alleen als je elkaar goed kent en gaat voor de langere termijn. We geloven niet in quick wins maar in langjarige, goeduitgekiende strategieën. Deze ontwikkelen we net zo lief voor internationale merken als voor een lokaal opererende retailer. We zijn een allround bureau maar hebben extra ervaring in de branches food, zorg en industrie. Dat veel van onze opdrachtgevers uitblinken in hun branche, maakt ons heel trots.”